xoves, 1 de abril de 2010

ENCONTRO CO VALEDOR DO POBO

Onte día 30 de marzo, tiña cita con valedor do pobo ás 10:30h da mañá a "Plataforma galega pola gratuidade", á cal asistiu unha pequena representación da mesma con membros do Barbanza, Ourense, Vigo e O Morrazo.
Presentamos e deixamos alí 22.850 firmas, recollidas ata agora. Tamén tivemos a oportunidade de reunirnos con Valedor e explicarlle cal é a nosa postura e por qué defendemos a gratuidade dos libros de texto polo sistema de préstamo.
Decirvos que se seguen recollendo sinaturas, se alguén ten e as quere enviar a seguinte dirección:
Apartado de correos 70
Pobra do Caramiñal

Aquí mais abaixo deixovos algúns titulares sobre este encontro:




EL CORREO GALLEGO

23.000 firmas exigen que siga el préstamo de libros de texto

La Plataforma Galega pola Gratuidade pide al Valedor do Pobo que medie para que Educación rectifique


Manuel Fraga instauró en Galicia el préstamo de los libros de texto en la enseñanza obligatoria, el Bipartito lo generalizó y el Ejecutivo de Feijóo lo extinguirá por completo en el curso 2012-2013, cuando todos los manuales del programa agoten sus cuatro años de vigencia. A cambio, la Consellería de Educación ha estrenado este curso un sistema de becas que no convence a todos. Tras el anuncio de la reforma, un grupo de familias creó la Plataforma Galega pola Gratuidade, que durante los últimos meses ha recogido casi 23.000 firmas en contra del cambio, que ayer le fueron entregadas al Valedor do Pobo.
Benigno López recibió por la mañana a representantes de la plataforma, que le hicieron entrega de las 22.850 firmas de apoyo a sus reivindicaciones y le pidieron que medie para que la Consellería de Educación dé marcha atrás en su reforma. Según explica Charo Varela, portavoz del colectivo, el titular del Valedor -con el que se reunieron durante más de media hora- consideró sus argumentos "muy razonables".
Miembros de la Plataforma pola Gratuidade en la sede do Valedor do Pobo, con las firmas FOTO: Antonio Hernández
Miembros de la Plataforma pola Gratuidade en la sede do Valedor do Pobo, con las firmas
FOTO: Antonio Hernández
LER MAIS

NOTICIAS TERRA.ES

Plataforma Galega pola Gratuidade pide al Valedor que 'medie' con la Xunta para volver al sistema de préstamo de libros

La Plataforma Galega pola Gratuidade pidió hoy al Valedor do Pobo que 'medie' entre la entidad y la Consellería de Educación e Ordenación Universitaria para intentar 'que vuelva atrás' en el sistema de 'gratuidad solidaria' de libros de texto y restaure el sistema de préstamo impulsado por la Xunta del bipartito.

Ningún comentario: